Новини

Звіт щодо розгляду звернень громадян за І квартал 2018 року

 

Протягом І кварталу 2018 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області надійшло 110 звернень громадян.

Зокрема, 16 звернень в частині безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини;

16 – з питань екології та забруднення навколишнього середовища, санітарного стану;

73 – щодо захисту прав споживачів

та 5 – з питань цін.

Структура

розгляду звернень громадян за напрямами порушених питань, відсотків

Від загальної кількості звернень громадян – електронною поштою надійшло 9 звернень, поштою – 6, під час особистого прийому громадян – 11, з органів влади – 41, від Держпродспоживслужби – 3, подані заявником особисто – 5, через Урядову гарячу лінію – 35.

Структура 

кількості звернень громадян за джерелами їх надходження, відсотків

Відповідно до статті 3 Закону України «Про звернення громадян» звернення поділяються на пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги. За означеними напрямами до Головного управління Держпродспоживслужби в області протягом кварталу надійшло 7 пропозицій, 10 заяв та 93 скарги.

Кількість

 звернень громадян за їх видами, одиниць

Всі звернення розглянуто у визначені законодавством терміни та поінформовано заявників.