Держпродспоживслужба за 2019 рік розглянула 173 звернення громадян щодо порушень санітарного законодавства

 

 

             Упродовж 2019 року фахівці управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства розглянули 173 звернення, що надійшли від фізичних осіб, із них 11 повторних, 3 депутатських звернення. Найбільшу кількість звернень отримано від жителів м. Черкаси – 43. Із м. Умань – 20, Черкаського району – 13, Христинівського та Драбівського районів – по 11, Чигиринського району – 10,  Чорнобаївського району - 9, Городищенського та Золотоніського по 8, Корсунь-Шевченківського - 7, Смілянського, Звенигородського районів по 6, Канівського району 5, Жашківського, Маньківського, Катеринопільського районів по 4, по два з Тальнівського та Шполянського районів.

            Питання, які найчастіше порушували громадяни у зверненнях: погіршення умов проживання, пов’язаних із застосуванням пестицидів та отрутохімікатів, забрудненням атмосферного повітря внаслідок експлуатації промислових, сільськогосподарських підприємств, інших об’єктів, шумовим навантаженням внаслідок експлуатації об’єктів та промислових  підприємств, недотримання вимог законодавства під час розміщення та будівництва об’єктів.

           З метою оперативного розгляду звернень громадян Держпродспоживслужбою області ініційовано перед органами влади комісійний розгляд 45 звернень. За результатами розгляду на адресу органів влади направлено 55 листів з пропозиціями щодо вирішення проблемних питань.

           З урахуванням повноважень Держпродспоживслужби на підставі частини третьої  статті сьомої Закону України «Про звернення громадян» 16 звернень для розгляду надіслано за належністю іншим уповноваженим державним органам.

            На адресу Міністерства охорони здоров’я направлено 46 запитів щодо погодження позапланових заходів державного нагляду (контролю) за зверненнями фізичних осіб про порушення суб’єктом господарювання їх законних прав. Згоди на їх проведення отримано не було.

           Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» заявникам надані письмові відповіді.